Wednesday 24 April 2013

Seorang Lelaki Memberikan Air Maninya Kepada Seorang Wanita ‘kononnya’ Sebagai Pelembab Muka


03:44
 

Sekadar gambar hiasan
Zeng Lin, 19 tahun, Seorang remaja perempuan yang berasal dari China telah menerima sebotol lotion muka sebagai hadiah daripada seorang rakannya, Gou Wen, 22 tahun.
Botol tersebut adalah sebuah botol pelembab muka, dia kemudiannya memakai lotion tersebut dan mendapati cecair lotion itu berbau seakan-akan bau yang hanyir dan busuk.
Dia kemudiannya mendapati yang cecair botol tersebut bukan dipenuhi oleh cecair pelembab tetapi ianya adalah air mani.
Perghhh…setelah disoal siasat, berikut adalah kenyataan daripada Gou Wen,
“Saya sangat sayangkan dia (Zeng Lin), tetapi dia tidak mengetahuinya, dan saya tidak tahu bagaimana untuk meluahkan perasaan saya kepadanya, jadi saya rasakan itulah jalan yang terbaik yang saya boleh lakukan untuk menunjukkan perasaan saya kepadanya,”
Gou Wen kemudiannya memfailkan saman terhadap Zeng Lin dan menuntut ganti rugi sebanyak US$300, ataupun RM1000.
Namun begitu Zeng Lin, masih lagi tidak berputus asa untuk menambat hari Gou Wen, dan tekad untuk menunjukkan cintanya dengan cara yang lain.
Kepala hotak dah masuk air lah tu, dah lama tak servis kot, gila…memang gila…

No comments:

Post a Comment