Friday 19 April 2013

Awek selamba je kencing & mandi dalam kereta api



kencing dan mandi di khalayak ramai videosPara pengguna kereta api bawah tanah New York, Amerika Serikat (AS), tercengang dengan aksi seorang wanita berkulit hitam yang
buang air kecil dan mandi di dalam kereta api
Dalam sebuah rakaman video yang tersebar di dunia maya, memperlihatkan wanita itu bersama dengan seorang rakannya tengah berdiri di dalam sebuah kereta api bawah tanah yang tengah dipenuhi oleh penumpang.
Saksikan video di bawah ini....
Mengenakan pakaian kemban putih bermotif bunga dengan seluar berwarna putih dengan motif serupa, wanita itu berdiri di dekat pintu , sambil berbincang-bincang satu sama lain.
Namun tiba-tiba wanita itu terlihat seperti tengah menahan buang air kecil. Ia bergerak ke kanan ke kiri serta ke belakang dan ke depan, tiba-tiba menekan bahagian tengah seluarnya.
Sesaat kemudian terlihat titisan air menggenang di atas lantai. Air itu ternyata air kencing yang dari wanita itu. Walau tidak memprotes tingkah laku wanita itu, para penumpang lainnya memperlihatkan wajah jijik ketika menyaksikan aksi wanita itu.
Beberapa dari mereka yang berada di dekat wanita itu, nampak menjauhinya, dan beberapa penumpang lainnya mentertawakan kejadian itu.
Namun hal itu malah membuat wanita itu bertingkah semakin gila, ia kemudian mengeluarkan peralatan mandi dari dalam begnya, berikut pula satu botol air yang terisi penuh.
Seperti berada di dalam bilik mandi, wanita itu dengan tanpa segan silu menggosokan sabun ke atas tubuhnya. Setelah itu ia membilas sabun yang menutupi tubuhnya menggunakan air yang berasal dari botol air yang dibawanya.
Selesai membasuh tubuhnya, rakan dari wanita itu, menjulurkan tuala kepadanya
Tidak jelas bila adegan itu dirakam, namun menurut Dailymail, rakaman itu pertama kali di upload di laman World Star Hiphop, pada 20 September 201

No comments:

Post a Comment